Justyna Zielińska
Strategy advisor
w Stratosferze
Temat webinaru:
Jak skutecznie sprzedawać silversom. Dowiedz się wszystkiego o silver marketingu
7 czerwca 2024 (piątek)
godz.: 10:00
czas trwania: 100 minut (wykład + sesja Q&A)
Zapisz się na bezpłatny webinar
dr Krzysztof Najder
Founding partner
w Stratosferze
Damian Jemioło
Podcaster i strategy advisor&PR expert
w Stratosferze
O prowadzących
Justyna jest specjalistką od analiz danych oraz zarządzania portfolio produktowym. Przez wiele lat pracowała w Nielsen Polska, doradzając największym sieciom detalicznym oraz producentom. Absolwentka wydziału socjologii. Przed Stratosferą pracowała w ARC Rynek i Opinia, Nielsen oraz Fossil.
Krzysztof ma ponad 30 lat doświadczenia w komunikacji marketingowej i strategii. Zanim założył Stratosferę, był szefem kreacji i strategii
w międzynarodowych agencjach reklamowych. Wykładowca uniwersytecki, doktor psychologii, miłośnik psów i autor książki o ich wychowaniu
– „100 razy pies w mieście”.
Damian doświadczenie zdobywał w pracy z takimi organizacjami jak agencja Plej, czy Agencja Kuźnia. Pracował również jako dziennikarz marketingowo-biznesowy, pisząc artykuły na łamach portali Marketing i Biznes, NowyMarketing czy MamStartup. W swojej karierze nagrał prawie 200 odcinków podcastów. Był współtwórcą takich formatów, jak „Marketing Przegadany”, „Post Sponsorowany”, czy „Kanał Strategiczny”. Za ten ostatni otrzymał nagrodę na konkursie Kreatura 2023.
O webinarze:
Zgodnie z danymi GUS – ponad ⅓ osób w Polsce jest po 50 r. ż. To tzw. silversi, czyli osoby, które są zamożniejsze od młodszych pokoleń, ciągle aktywne zawodowo i zaczynają coraz chętniej korzystać z życia.
Jednak jak stworzyć skuteczną strategię dotarcia do silversów? Tego dowiesz się z naszego bezpłatnego webinaru, który przygotowujemy we współpracy ze Stratosferą. Zapisz się już teraz
i spraw, że silversi będą Cię uwielbiać.
Podczas webinaru dowiesz się m.in.:
jak silversi podchodzą do siebie samych i czego oczekują od marki,
dlaczego tworzenie linii produktów w stylu: „for silvers” nie działa tak, jak w przypadku produktów „for men” czy „for women”,
jakie są najważniejsze potrzeby konsumenckie silversów,
jak zmieniająca się demografia wpłynie na Twoją markę – od brandingu, przez packaging, po komunikację.
W trakcie spotkania przewidziano sesję Q&A. Każdy będzie mógł zadać pytania.
Wydarzenie jest bezpłatne. To zatem świetna okazja do zdobycia wartościowej, praktycznej wiedzy. Serdecznie zachęcamy Cię do dzielenia się informacją o webinarze i zapraszania znajomych.
Do kogo webinar jest skierowany?
Marketerów
Strategów
Menedżerów marketingu
Dyrektorów marketingu
W programie:
Liczba uczestników webinaru jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Link do pokoju webinaryjnego uczestnicy otrzymają w e-mailu potwierdzającym rejestrację oraz w dniu webinaru.
Po zakończeniu webinar dla osób zarejestrowanych będzie dostępny przez 72 godziny.
Nasi prenumeratorzy otrzymają dostęp bez ograniczeń czasowych.