O prowadzącym
Doświadczony manager i współzałożyciel jednego z pierwszych w Polsce portali e-grocery szopi.pl (aktualnie Everli). Zawodowo związany także z Procter&Gamble, gdzie odpowiada za platformy analityczne wspierające optymalizację globalnych wydatków reklamowych. Pracował w Innowacjach T-Mobile Polska oraz R&D Samsung.
O webinarze:
Świat bez cookies nadchodzi. Firmy prowadzące e-biznes i marketerzy muszą się do tego przygotować. Dotychczasowe targetowanie zmieni swoje oblicze. Dotarcie z ofertą uwzględniająca preferencje odbiorców będzie trudne, a właściwie niemożliwe. Dlatego przygotuj się już dziś i wprowadź do swojej strategii partnership marketing.
Podczas webinaru opowiemy o tej idei, która opiera się na współpracy między firmami. Dzięki temu Twoje oferty będą jeszcze atrakcyjniejsze, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów promocyjnych.
Podczas webinaru dowiesz się m.in.:
Czym jest cookieless apocalypse?
Jakie to niesie zagrożenia dla marketingu i e-commerce?
Jak się przygotować do świata bez ciasteczek, aby nie stracić ruchu ani konwersji?
Czy jest partnership marketing?
Jak wykorzystać partnerstwa marketingowe w e-commerce?
W czasie spotkania przewidziano sesję Q&A. Każdy będzie mógł zadać pytania.
Wydarzenie jest bezpłatne, ale zadbamy o jego wysoki poziom merytoryczny i praktyczny. Serdecznie zachęcamy do dzielenia się nim i zapraszania znajomych
Do kogo webinar jest skierowany?
Marketerzy
E-commerce managerowie
Performance managerowie
Właściciele e-commerce
W programie:
Liczba uczestników webinaru jest ograniczona do 1000 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Link z plikiem do pokoju webinaryjnego uczestnicy otrzymają w e-mailu potwierdzającym rejestrację oraz w dniu webinaru.
Po zakończeniu webinar dla osób zarejestrowanych będzie dostępny przez 72 godziny. Nasi prenumeratorzy otrzymają dostęp bez ograniczeń czasowych.