Jolanta Piela

prezes zarządu firmy

Good Division

Temat webinaru:

Jak z ograniczonym budżetem zaplanować strategię marketingową

20 sierpnia 2020 (czwartek)

godz.: 10:00

czas trwania: 60 minut (wykład + sesja Q&A)

Zapisz się na bezpłatny webinar

Po naciśnięciu „Zapisz mnie" otrzymasz na swój adres e-mail prośbę o potwierdzenie zapisu na webinar. Jeśli nie potwierdzisz, Twój adres nie zapisze się w naszej bazie i nie będziesz mógł uczestniczyć w webinarze. W e-mailu potwierdzającym znajdziesz wszelkie dodatkowe informacje o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych.

Podczas webinaru dowiesz się m.in.:

jak przy ograniczonym budżecie budować skuteczny marketing w służbie biznesu,

jakimi zasadami warto się kierować w działaniach marketingowych przy małym budżecie,

co jest najważniejsze przy planowaniu marketingu kiedy Twój budżet jest mały,

jak krok po kroku zaplanować strategię marketingową przy małym budżecie,

jakie elementy muszą się znaleźć w strategii marketingowej,

W czasie spotkania przewidziano sesję Q&A. Każdy będzie mógł zadać pytania.


Wydarzenie jest bezpłatne, ale zadbamy o jego wysoki poziom merytoryczny i praktyczny. Serdecznie zachęcamy do dzielenia się nim i zapraszania znajomych

DOŁĄCZ ZA DARMO

jakie są najczęstsze błędy przy planowaniu strategii przy małym budżecie, na co musisz uważać,

jak sprawdzać skuteczność swoich działań.

Liczba uczestników webinaru jest ograniczona do 1000 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.


Link z plikiem do pokoju webinaryjnego uczestnicy otrzymają w e-mailu potwierdzającym rejestrację oraz w dniu webinaru.


Po zakończeniu webinar dla osób zarejestrowanych będzie dostępny przez 72 godziny. Nasi prenumeratorzy otrzymają dostęp bez ograniczeń czasowych.

Copyrights © 2020 Marketer+ l

projekt i wykonanie: t.skoczynski