Podczas webinaru dowiesz się m.in.:
w jaki sposób zorganizować zespół i zasoby do pracy z technologiami marketingowymi,
czym jest popularny growth hacking,
dlaczego podejmowanie decyzji na podstawie danych i eksperymentów jest lepsze od tradycyjnego planowania,
na co zwrócić uwagę przy wyborze narzędzi marketingowych, jak efektywnie z nich korzystać i nie przepłacać,
jak krok po kroku przeprowadzać eksperymenty marketingowe.
W czasie spotkania przewidziano sesję Q&A. Każdy będzie mógł zadać pytania.
Wydarzenie jest bezpłatne, ale zadbamy o jego wysoki poziom merytoryczny i praktyczny. Serdecznie zachęcamy do dzielenia się nim i zapraszania znajomych
Liczba uczestników webinaru jest ograniczona do 1000 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Link z plikiem do pokoju webinaryjnego uczestnicy otrzymają w e-mailu potwierdzającym rejestrację oraz w dniu webinaru.
Po zakończeniu webinar dla osób zarejestrowanych będzie dostępny przez 72 godziny. Nasi prenumeratorzy otrzymają dostęp bez ograniczeń czasowych.